Ticaret Bakanlığı personel alımı duyuruldu! 1200 kişinin istihdam edileceği ilanda başvuru şartları ve tarihleri resmen açıklandı.
Ticaret Bakanlığı bünyesinde bulunan boş kontenjanları doldurmak üzere Kamu Personeli alımı yapacağını açıkladı! Bakanlık tarafından yayımlanan ilana göre istihdam edilmek üzere 13.000 TL maaşla 1200 Sözleşmeli Büro Personeli alacak. İlan başvuru kılavuzunda yer alan bilgilere göre alımlar KPSS puan sıralaması esas alınarak ve bazı niteliklere sahip adaylar arasından yapılacak. Ayrıca öğrenim durumu itibariyle Ön Lisans mezunları tercih edilecek.
Kamu Personeli Alımı Müracaat Koşulları Neler?
Adayların, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu 48 inci maddesinde belirtilen niteliklere sahip adaylar tercih edilecek.
2 yıllık Önlisans eğitimi veren Meslek Yüksekokullarının Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, İnsan Kaynakları Yönetimi, Adalet, Dış Ticaret, Maliye, İşletme Yönetimi, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Lojistik, Bankacılık ve Sigortacılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Bilgi Yönetimi, Bilgisayar Programcılığı ile Bilgi Teknolojileri veya bunlara denkliği YÖK tarafından kamul edilmiş yurt dışında bulunan yükseköğretim kurumlarından mezun olmak gerekiyor.
2022 yılında ÖSYM tarafından yapılmış Kamu Personeli Seçme Sınavından, KPSS-P93 puan türünde en az 70 puan ve üzerinde sonuç almış olmak.
Büro Personeli olarak görev yapmaya engel herhangi bir sağlık sorunu bulunmamak.
Askerlik ile ilişiği olmamak.
Başvuru İşlemleri Nasıl ve Hangi Tarihlerde Yapılabilecek?
Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanmış Sözleşmeli Büro Personeli alımı ilanına müracaat edecek olan adayların, 21 Kasım ile 30 Kasım 2022 tarihleri arasında Kariyer Kapısı resmi web sitesi üzerinden başvurularını elektronik ortamda yapmaları gerekiyor. Farklı şekillerde yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek.