Ticaret Bakanlığı'nın yaptığı açıklamaya göre toplamda 174 kişinin büro personeli olarak istihdam edileceği iş ilanının başvuru şartları belli oldu. İşte detaylar...
T.C Ticaret Bakanlığı 174 büro personeli alımı duyurusu geldi. 174 personel alımı için belgelerini teslim etmeyen ASİL adayların yerine yedek adaylardan alımların yapılacağı duyurulmuştur. 174 büro personeli alımı için Bakanlık güncel duyurusunu yayınladı. 174 büro personeli alımı için başvurular elden şahsen veya posta yolu ile mesai saatleri içiresinde başvurularını tamamlamaları gerekmektedir.
Ticaret Bakanlığı tarafından 23 Eylül 2022 tarihi itibari ile 22 adaya atama yapıldı. Bakanlık duyurdu! 174 büro personeli alımı için kılavuzu yayınladı. 174 büro personeli atama için asil adayları yerine ise 14 yedek aday atama gerçekleşecektir. Ticaret Bakanlığı 174 büro personeli atama yapacaktır.
Personel Alımı İstenilen Belgeler
Beyan formu eksiksiz bir şekilde doldurulması gerekir.
T.C vatandaşı olan adaylardan alımlar yapılacaktır.
Adaylar barkotlu bir şekilde mezuniyet belgesi veya diploma fotokopisi getirmesi gerekmektedir.
Görevini devamlı olarak yerine getirmesi için sağlık raporu istenmektedir.
Erkek adaylardan Askerlik durum belgesi istenmektedir.
Başvurularda adaylardan 4 adet vesikalık fotoğraf istenmiştir.
SGK hizmet döküm belgesi.
Yapılan başvurularda gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen sınavları geçersiz sayılacak olup ve atamaları yapılmayacaktır.
Başvuruda bulunacak olan adaylar mal bildirim beyannamesini doldurmaları gerekir.
Personel Alımı İş Başvuru Şekli
174 büro personeli alımı yapılaması için adayların en geç 29 Eylül 2022 tarihine kadar başvurularını Ticaret Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğüne şahsen ve posta yolu yapmaları gerekir.
Atama duyurusu