Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü, 19 sözleşmeli tekniker ve sözleşmeli büro personeli alımı yapacaktır. Başvuru yapacak adaylar, mezun oldukları ön lisans programına uygun pozisyonlara başvuru yapmaları gerekmektedir. Farklı bölüm mezunlarının başvuruları geçersiz sayılacaktır. Atanmaya hak kazananların listesi ile tercih işlemlerinin yapılacağı tarih ve yer Genel Müdürlüğün internet sayfasında (www.tkgm.gov.tr) ilan edilecektir.
Başvuru Şartları Nelerdir?
1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinin (1), (4), (5), (6) ve (7) numaralı alt bentlerinde yer alan şartları taşımak,
2) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin; “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne uygun olmak,
3) 2020 yılı KPSS-P93 (B) puan türünden 70 (Yetmiş) ve üzeri puan almış olmak.
4) Adaylar sadece bir unvan için başvuru yapabilecektir.
Yukarıda belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.
Başvuru Sırasında İstenen Belgeler Nelerdir?
1) Diploma veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi
2) KPSS Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)
3) Fotoğraf (Başvuru esnasında taranıp elektronik ortama aktarılmak üzere)
Başvuru Şekli ve Tarihi Nedir?
Başvuru yapmak isteyen adaylar, başvurularını 25.10.2021 tarihinden 01.11.2021 tarihine kadar (https://sinavbasvuru.tkgm.gov.tr/girisgecis.aspx?id=pdb) internet adresinden yapacak ve istenilen belgeler taranarak elektronik ortama aktarılacaktır.
Başvuru kılavuzu için tıklayınız.