Ankara Keçiören SDYV kendi bünyesinde istihdam etmek üzere daimi 2 büro personeli alımı yapacaktır. 08:00-17:00 mesai saatleri içerisinde haftalık 40 saat çalışma süresi uygulanacaktır. Başvurular İŞKUR üzerinden yapılacak olup, bugün başlamıştır.
SYDV Büro Personeli Alımı Başvuru Şartları
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.
3) Arşive ve güvenlik soruşturmasında olumlu sonuçlanmak.
4) Kamu haklarından mahrum olmamak.
5) 18 yaşını tamamlamış 35 yaşını tamamlamamış olmak.
6) Askerlik ilişiğinin olmaması.
7) En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak.
8) İş tanımlarında belirtilen niteliklere sahip olmak.
9) Sosyal Hizmet bölümünden lisans derecesinde mezun olmak.
10) En az son 6 ay içerisinde Keçiören ilçesinde ikamet ediyor olmak.
11) B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.
12) Temel düzeyde bilgisayar becerisine sahip olmak.
13) Sadece erkek adaylar başvuru yapabilecekler.
SYDV Büro Personeli Başvuru Belgeleri
1) Nüfus cüzdanı fotokopisi
2) KPSS sonuç belgesi
3) B sınıfı ehliyet fotokopisi
4) Mezuniyet belgesi
5) Bilgisayar sertifikası veya lisans seviyesinde bilgisayar dersi aldığını gösteren transkript
6) Sağlık raporu
7) İkametgah Belgesi
8) Adli Sicil Belgesi
9) Askerlik durum belgesi
SYDV Büro Personeli Başvuru Yeri, Şekli ve Zamanı
Başvuru yapmak isteyen adaylar, başvurularını 24.11.2021- 01.12.2021 tarihleri arasında online olarak başvuru yapacaklardır. 24.11.2021-03.12.2021 tarihleri arasında da başvurularının geçerli olması için Keçiören Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına başvuru belgelerini şahsen ulaştırmaları gerekmektedir. Başvuru belgelerini şahsen teslim etmeyen adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır. Online başvuru yapmak için tıklayınız. Başvurular tamamlandıktan sonra KPSS puan sıralaması dikkate alınarak açık iş ilanı sayısının 10 katı kadar aday görüşmeye çağırılacak ve 2 personel alımı gerçekleşecektir.