Mersin Büyükşehir Belediyesi komi, aşçı, aşçı yardımcısı ve garson pozisyonlarında 103 personel alımı yapıyor. Başvuru şartları açıklandı. İşte detaylar...
İŞKUR resmi internet sayfası üzerinden yayınlanan personel alma ilanlarına göre Mersin Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki eksikliği tamamlamak üzere farklı unvanlarda 103 personel alımı yapıyor. Personel alımı için kadro dağılımı yayımlandı. İlana göre 60 komi, 8 aşçı 15 aşçı yardımcısı 20 garson unvanlarında personel alımı yapılacak.
Mersin Büyükşehir Belediyesi denizkızı Turizm anonim şirketi deneyimli adaylarının başvuruda bulunması üzere personel alımı ilanı yayınladı.
Başvurusu kabul edilen adaylar Mersin Büyükşehir Belediyesi denizkızı Turizm hizmet alanlarında Daimi olarak vardiya usulü görevde bulunacaktır.
Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı İçin Başvuru Şartları
En az lise mezunu olmak, görevini yapmasına engel bir durumu bulunmamak, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, erkek adaylar için askerlik görevini yapmış olmak ve bunu belgelemek, alanında deneyim sahibi olmak tecrübe sahibi olmak.
Belediye Personel Alımı Başvuru Şekli
Başvurular 20 Ekim 2017 tarihinde başlamış olacaktır. Gereken şartları Taşıyan adaylar en geç 27 Ekim 2022 tarihine kadar başvuru yapabilecektir. Gereken şartları sadece başvuru yapmaya engel bir durumu bulunmayan adaylar Çankaya Mahallesi İstiklal Caddesi No 6551 Saat 4 Akdeniz Mersin adresi'nde şahsen gidilir ya da başvurular Mersin Büyükşehir Belediyesi denizkızı Turizm Anonim Şirketi mail adresi üzerinden yapılacaktır.