Albaraka Türk Katılım Bankası yüksek maaş imkanıyla personel alımı gerçekleştiriyor. Başvuru şartları belli oldu. İşte merak edilen ayrıntılar...
Albaraka Türk Katılım Bankası bünyesindeki eksikliği tamamlamak üzere ortalama 11 Bin TL maaşla memur ve personel alımı için başvuru ekranı yayımladı.
Banka Personel Alımı Başvuru Şartları;
Belirtilen unvanlar için başvuru yapacak adayların Proaktif ve analitik düşünebilen, Bankacılık sektöründe kariyer yapmayı hedefleyen, Yoğun iş temposunda çalışabilen, sorumluluk sahibi, Yazılı ve sözlü iletişim becerileri yüksek, Ekip çalışmasına yatkın ve Askerlik görevi ile ilişiği olmayan veya 3 yıl tecilli ettirmiş olmaları gerekmektedir.
Albaraka Personel Alım Başvuru Şekli;
Albaraka Türk katılım bankası farklı unvanlarda personel alımı için başvuruların elektronik ortama yapılacağı belirtilmiştir.
Banka Personeli Alımı Branşları
Banka Network Güvenlik Uzmanı, BT Yardım Masası Yetkilisi, Kıdemli Sızma Testi Uzmanı, Operasyonel Risk Uzmanı, Gişe Yetkilisi, Yazılım Uzmanı (Albaraka Tech Global), Engelli Personel-Genel Başvuru, BT Sistem Operatörü, Bilgi Güvenliği Risk ve Uyum Uzman Yardımcısı, Gayrimenkul Değerleme Uzmanı, Kobi Satış Uzman Yardımcısı, Şube Satış Uzman Yardımcısı, Bilgi Güvenliği Soc Uzmanı, Ödeme Sistemleri İş Geliştirme Uzmanı, Network Güvenlik Uzman Yardımcısı, System Support Assistant Specialist, Fraud Uzmanı, Kıdemli Kullanıcı Deneyimi Tasarımcısı, Veri Tabanı Yöneticisi, İş Analisti (Albaraka Tech Global) ve Kurumsal Krediler Uzmanı unvanlarında personel alımı yapıyor.
Farklı unvanlarda yapılacak olan memur ve personel alımı için adayların İstanbul, Adana ile Kayseri illerinde ikamet ediyor olmaları gerekmektedir.
Banka personel alımı ilanları için tıklayınız