İzmir Büyükşehir Belediyesi İZFAŞ personel alımı yapıyor. 32 kişi istihdam edilecek. Başvuru şartları belli oldu!
İŞKUR kurum dışı ilanlar resmi web sayfasında yayınlanan ilana göre İzmir Büyükşehir Belediyesi İZFAŞ bünyesinde görevlendirilmek üzere farklı unvanlarda 32 kamu personeli alınacaktır. Başvuru şartları ve detaylar haberimizde yer almaktadır.
İzmir Büyükşehir İZFAŞ personel alımında başvuru süresi
Adaylar başvurularını 24 Kasım 2022 tarihine kadar kurum e-posta adresi üzerine 1 sayfalık resimli özgeçmiş göndermek suretiyle elektronik olarak yapacaklardır.
İzmir Büyükşehir İZFAŞ hangi unvanda kaç personel alıyor?
2 İngilizce Tercüman, 1 Arapça Tercüman, 28 Büro İşçisi ve 1 Halkla İlişkiler Görevlisi alınacaktır.
İzmir Büyükşehir personel alımı başvuru şartları
Türk vatandaşı olmak, Affa uğramış olsa bile belirli suçlardan mahkum olmamak, Üniversite öğrencisi veya mezunu olmak, Esnek çalışma saatlerine uygun olmak, Prezantabl olmak şartları aranmaktadır.
İngilizce Tercüman alımı için Bilgisayar bilgisine sahip olmak, Çok iyi derecede İngilizce biliyor olmak, MS Office ve internet uygulamalarını kullanabilmek.
Arapça Tercüman alımı için Bilgisayar bilgisine sahip olmak, Çok iyi derecede Arapça biliyor olmak, MS Office ve internet uygulamalarını kullanabilmek.
Büro İşçisi alımı için En az orta derecede İngilizce biliyor olmak, Bilgisayar bilgisine sahip olmak, MS Office ve internet uygulamalarını kullanabilmek.
Halkla İlişkiler Görevlisi alımı için Tercihen iyi derecede İngilizce biliyor olmak.