İzmir Karaburun Belediyesi personel alım ilanı! İŞKUR üzerinden duyuruldu

İzmir Karaburun Belediyesi bugün itibarıyla personel alımı başvurularını açtı. Büro işçisi ve halkla ilişkiler personeli pozisyonlarında yapılacak olan alımların başvuru şartları netleşti. Müracaat için gerekli belgeler açıklandı.

İŞKUR'da paylaşılan personel alım ilanına göre İzmir Karaburun Belediyesi toplamda üç kişiyi istihdam edecek. Başvuru şartları ve ilanın tüm detayları belli oldu.

İzmir Karaburun Belediyesi, 2 farklı meslekten personel istihdam etmek üzere 04 Ekim 2022 tarihinde Türkiye İş Kurumu üzerinden yeni bir iş ilanı yayınladı. İŞKUR’un İzmir iş ilanları sayfasında yer alan ilana göre İzmir Karaburun Belediyesi bünyesine bay-bayan “Halkla İlişkiler Personeli ve Büro İşçisi” alımı yapılacak.

Personel alımı iş başvuruları 06 Ekim’de başlayacak ve 08 Ekim 2022 tarihi mesai bitimine kadar devam edecektir. Belediyenin yayınladığı bu ilana başvuru yapmak isteyen adayların “Merkez Mah. Başkomutan Atatürk Cad. No: 4 Karaburun/İZMİR” adresine şahsen başvurmaları gerekmektedir. Başvuru esnasında istenilen belgeler ayrıca aşağıda verilmiştir.

Karaburun Belediyesi tarafından yayınlanan ilana göre, personel alımlarında KPSS şartı aranmamaktadır. Adaylarda aranılan şartlar ise aşağıda liste halinde verilmiştir. Başvurular neticesinde uygun görülen adaylar görüşmeye davet edileceklerdir.

İşçi alımına ilişkin Karaburun Belediye Başkanlığı tarafından yayınlanan resmi ilan ve detayları aşağıda ayrıntıları ile birlikte verilmiştir;

BAŞVURU ŞARTLARI

Karaburun’da ikamet ediyor olmak.

28/04/2018 tarih ve 11608 sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 4. maddede belirtilen şartları taşıyor olmak.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Özgeçmiş,

İkametgâh belgesi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

İşkur İlanları Haberleri