Balıkesir Edremit Belediyesi 60 personel alımı yapıyor. 12 farklı pozisyonda yapılacak olan alımların tüm detayları belli oldu. İşte ayrıntılar...
Edremit Belediyesi personel alımı için ilan yayımladı. Türkiye İş Kurumu üzerinde az önce yayımlanan ilana göre Balıkesir Edremit Belediyesi bünyesindeki eksikliği karşılamak üzere 12 farklı meslekte olmak üzere 60 personel alımı gerçekleştirilecek. Alımlar Daimi süreli olmak üzere yapılacak. Belediye'de daimi süreli çalışmak isteyen adaylar ilan bilgisini kullanarak başvurularını gerçekleştirebilecekler.
Başvuru Alınacak Kontenjanlar Hangileridir?
- 1 Çöp Kamyon Sürücüsü,
- 1 İş Makineleri Operatörü,
- 1 Mezarlık Görevlisi,
- 1 Kaynakçı ( Oksijen ve Elektrik ),
- 1 Muhasebeci,
- 1 Elektrikçi ( Genel ),
- 2 Hayvan Bakıcısı,
- 22 Beden İşçisi ( Genel ),
- 3 Traktör Şoförü,
- 5 Destek Personeli ( Yardımcı Hizmetler ),
- 20 Çöpçü,
- 2 Kamyon Şoförü,
Başvuru İçin Adaylardan Hangi Şartlar Aranacak?
Edremit Belediyesi personel alımı için adaylardan başvuru için Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, Alım yapılacak meslekte deneyim veya bilgi sahibi olmak, Vardiyalı çalışmayı kabul etmiş olmak, 18 yaşını tamamlamış olmak, Edremit il sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak, Haftalık 45 çalışmayı kabul etmiş olmak, Sağlık açısından görevini yerine getirmesine engel sorunu olmamak ve Herhangi bir Emekli aylığı almıyor olmak gibi şartlar aranacaktır.
Başvurular Ne Zaman Yapılacak?
Belediye personel alımı başvurusu için süreç 26 Ekim 2022 tarihi ile başlayacak olup en geç 30 Ekim 2022 tarihine kadar yapılmış olması gereklidir. Başvurular sadece Fotoğraflı Özgeçmiş ile birlikte " Camivasat Mah. Park Cad. B blok No:8/b EDREMİT/BALIKESİR " adresine gerçekleştirilecektir.
İLANIN DETAYLARI: https://media.iskur.gov.tr/61863/balikesir-edremit-belediyesi-personel-a-s-30-10-2022.pdf