PTT 81 ilde personel alımı yapacağını duyurdu. PTT tarafından 2022 yılı içerisinde kadın ve erken olmak üzere 30 bin personel alımı yapacak. Posta ve Telgraf Teşkilatı PTT, PTTAVM, PTTKARGO VE PTTBANK şubelerinde istihdam etmek üzere en az lise mezunu bay ve bayan olmak üzere personel alımı ve işçi alımı yapacak. PTT 30 bin personel alımı içinde 500’e kadar engelli kadrosuna personel alacak.
PTT Tarafından Alım Yapılacak Unvanlar Nelerdir?
- Büro memuru,
- Koruma ve güvenlik görevlisi,
- Temizlik destek personeli,
- Tekniker,
- Teknisyen,
- Mühendis,
- Eğitmen,
- Veri giriş kontrol personeli,
- Şoför,
- Çağrı merkezi operatörü,
- Kurye,
- Psikolog,
- Hemşire,
- Muhasebe uzmanı
PTT Personel Alımı Başvuru Şartları Nelerdir?
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2- Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşından küçük, 40 yaşından büyük olmamak.
3- Kamu haklarından mahrum kalmamak.
4- Erkek adaylar için askerlik ilişiğinin olmaması.
5- Görevini yerine getirmesine engel sağlık sorununun olmaması.
6- Kurum ve kuruluşlarda mecburi hizmet yükümlülüğü olmamak.
7- Kurum tarafından yayınlanacak olan, personel ilanındaki eğitim şartını taşıyor olmak.
8- SGK ve kuruluşlardan emekli olmamak.
9- Kamu kurum ve kuruluşlardan işten çıkartılmamış olmak.
10- Arşiv ve güvenlik soruşturmasında olumlu sonuçlanmak.
11- KPSS den istenilen puana sahip olmak.
PTT Personel Alımı Başvuru Zamanı, Şekli ve Yeri
PTT tarafından personel alımı için henüz tarih belli olmasa da Haziran ayı içerisinde beklenmektedir. Başvurular personel alımı ilan edildikten sonra Kariyer Kapısı üzerinden elektronik ortamda yapılacak. PTT tarafından ilan yayınladığı taktir de siz okuyucularımızla paylaşacağız.