Dışişleri Bakanlığı duyurdu! Paris Başkonsolosluğu sekreter alımı yapıyor
Paris’te bulunan Türk Başkonsolosluğuna sözleşmeli sekreter alımı yapılacaktır. T.C Dışişleri Bakanlığı tarafından Güncel Kamu personeli alımı ilanı yayınlandı. Yayınlanmakta olan ilana göre Paris Başkonsolosluğunda münhal bulunan sözleşmeli sekreter pozisyonuna sınavla personel alımı yapılacağı belirtilmiştir.
Sekreter alımı için güncel iş ilanları yayınlanmıştır. Paris Başkonsolosluğu kamu personeli alımı yapacağını duyurdu. Dışişleri Bakanlığı tarafından Paris Başkonsolosluğuna sözleşmeli sekreter alımı yapacaktır. Sekreter alımı için özel şartlar belli olmuştur.
Sekreter Alımı Özel Şartları Nelerdir
Alımı yapılacak olan adayların sınav tarihi itibaren 41 yaşından gün almamış olmamış olması gerekmektedir.
Çok iyi derece Fransızca ve Türkçe bilmesi gerekir.
Adayların iyi derecede bilgisayar kullana biliyor olması.
İşe alınacak adayların her türlü iklim koşullarında görev yapmaya her hangi bir engel durumu bulunmaması ve bunu sağlık raporu ile belgelemesi gerekir.
Askerlik görevini yerine getirmiş adaylardan alımlar yapılacaktır.
Diploma ve mezuniyet belgesi.
Özgeçmişi
Sekreterlik Alımı Yazılı ve Yeterlilik Sınavı
Sınava girerken adayların pasaport veya nüfus cüzdanının (T.C kimlik kartının) aslının ibraz edilmesi gerekir.
Yazılı eleme sınavı ise 20 Eylül Salı günü saat 11,00 da T.C Paris Başkonsolosluğunda yapılacaktır.
Sözlü ve Uygulamalı Yarış Sınavı Hangi Tarihte Yapılacaktır.
Yazılı yeterlilik sınavına giren adaylar sınavdan başarılı olanlar 27 Eylül 2022 tarihinde saat 11,00 de Yapılacak davet edilecektir.
Paris Başkonsolosluğu İş Başvuru Tarihi ve Şekli
İş başvurusunda bulunmak isteyenler başvurularını 19 Ağustos 2022 TSİ 10,00 ile 5 Eylül 2022 tarihinde 23,59 arasında E-devlet üzerinden yada kariyer kapısı üzerinden iş başvurusunu yapabileceklerdir.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.