Antalya Akseki Belediyesi memur alımı yapıyor! Başvuru şartları açıklandı
Antalya Akseki Belediyesi memur alımı yapıyor. İki farklı kadroda toplamda 5 kişinin işe alınacağı açıklandı. Başvuru şartları belli oldu...
Antalya Akseki Belediyesi memur alımı için ilan yayımlandı. Az önce yayımlanmış olan memur alımı ilanına göre Akseki Belediyesi bünyesindeki eksikliği karşılamak üzere 657 Sayılı devlet memurları kanunun kapsamında istihdam edilmek üzere KPSS Puanına göre memur alımı yapılacağını bildirdi. Söz konusu yayımlanmış olan memur alımı ilanına lisans mezunu adaylar başvuru yapabilecek olup, kontenjan dağılımı ve detaylarını sizlerle paylaşıyoruz.
Hangi Kadrolarda Memur Alımı Yapılacak?
Belediye bünyesine Genel İdare Hizmetleri sınıfında olmak üzere,
- 3 Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni,
- 2 Zabıta Memuru,
alımı gerçekleştirilecek.
Başvuru İçin Adaylardan Hangi Şartlar Aranacak?
Belediye ye memur alımında adaylardan genel olarak 657 Sayılı Devlet memurları kanunun 48. maddesindeki nitelikler aranacak. özel olarak ise,
2020 yılında yapılan KPSS'den P3 puan türünden en az 70 puan almış olmak, Daha önce görev yapılan Kamu Kurum veya kuruluşlarından disiplin cezası ile ayrılmamış olmak gereklidir.
Zabıta Memuru alımı için ise, Erkeklerde 167cm ve Kadınlarda 160 Cm boyundan kısa boylu olmamak, Yapılacak sınav tarihi ile 30 yaşından büyük olmamak, En az B Sınıfı sürücü belgesine sahip olmak gibi şartlar aranacak.
Başvurular ne Zaman Yapılacak?
Belediye memur alımında adaylar başvurularını sadece istenen belgelerle gerçekleştirebilecekler. Bu yönde, başvurular 9 Ocak 2023 tarihi ile 13 ocak 2023 tarihleri arasında şahsen gerçekleştirilecek.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.