İstanbul'da Büro Personeli Alımı İlanı Yayınlandı
İstanbul Gaz Dağıtımı kendi bünyesinde istihdam etmek üzere kamuya İŞKUR üzerinden 10 işçi alımı yapacak. Başvuru yapacak olan adayların büro personeli kadrosunda 3 yıl deneyim sahibi olmaları gerekmektedir. Başvuru sırasında adayların belge istenmeyecek.
İstanbul Gaz Dağıtımı Büro Personeli Alımı Başvuru Şartları Nedir?
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2- Kamu haklarından mahrum olmamak.
3- Arşiv ve güvenlik soruşturmasında olumlu sonuçlanmak.
4- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48'inci maddesinde belirtilen genel ve özel şartlara sahip olmak.
5- 18 yaşını tamamlamış olmak.
6- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmaması.
7- En az önlisans mezunu olmak.
8- Tercihen İstatistik, Ekonometri, İktisat, İşletme, Endüstri Mühendisliği bölümlerinden birinden mezun olmak.
9- İyi derece MC Office Programlarına sahip olmak.
10- İyi derece de İngilizce bilgisi olmak.
11- Raporlama ve sunum yeteneğinin olması.
12- İstatistik programlarına hakim olmak.
13- Takım çalışmasına yatkın olmak.
14- Analiz, planlama, iş takibi, organizasyon becerilerine hakim olmak.
İstanbul Gaz Dağıtımı Büro Personeli Alımı Başvuruları Nasıl Yapılacak?
İstanbul Gaz Dağıtımı tarafından yayınlanan ilana başvuruda bulunmak isteyen adaylar başvurularını 16.05.2022-21.05.2022 tarihleri arasında yapacaklardır. Adaylar başvurularını https://kariyer.ibb.istanbul/ adresine online olarak yapacaklardır. Adaylar başvurularını sadece online yapacak olup, posta e-posta vb. yollarla yapılan başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Büro Personeli Görevleri Nedir?
Şirketin statüsüne göre başvuru alma, bilgisayar girişleri sağlama, günlük yazışmaları ayarlama, arşivleme, raporlama gibi işleri yürütme ve ilgili kurum/kuruluşlarla bağlantı kurma gibi işlerden büro personeli sorumludur.
Büro Personeli Maaşları Ne Kadardır?
Büro Personeli maaşı en düşük 4.250 TL, en yüksek 10.890 TL arasında değişkenlik göstermektedir.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.